Dia i Nit dels Museus

EstreNa’t al Museu. Nit dels Museus 2019

Després de la jornada de portes obertes del DIM2019 amb motiu de la Nit dels Museus, el Museu de Ciències Naturals de Barcelona va esdevenir altre cop escenari per als col·lectius culturals i artístics del Besòs-Maresme amb actuacions musicals, de dansa, màgia i altres propostes per a tots els públics, que reflecteixen el caràcter multicultural del barri.

Des de les 19h fins a la 1h els sons de la vida salvatge del Museu es van barrejar amb sons de tambors, ballarins, mags, gegants i veus de tot el món. Va ser una celebració del nostre patrimoni natural i de la diversitat de la vida cultural i artística del nostre veïnat. Les instal·lacions del Museu de Ciències Naturals de Barcelona van esdevenir per una nit un espai de creació i festivitat en el qual hi van participar entitats com l’Associació Vozes, Leftovers o Àfrica Pasteef, entre moltes d’altres.

Cultura Km 0: els protagonistes de la nit van ser els nostres veïns i veïnes.