Altres activitats

Presentació dels plans d’acció de gènere als museus

Els plans d’acció de gènere volen integrar la perspectiva de gènere de manera transversal, des de la gestió i el funcionament, a les activitats, i el relat als museus de Barcelona. En aquesta trobada del 30 de novembre de 2021, el Carles Vicente, director de Memòria, Història i Patrimoni, va emmarcar el projecte i va explicar el procés de treball, la doctora en sociologia Patrícia Soley-Beltran va donar les claus de la diagnosi realitzada als museus de gestió municipal de Barcelona i Lina Ubero, cap de l’Àrea de Programes Públics, Museu de Ciències Naturals de Barcelona, va donar a conèixer algunes de les actuacions ja executades al Museu de Ciències Naturals. L’acte va ser presentat per Sara Berbel, gerent municipal de l’Ajuntament de Barcelona, i moderat per Marta Clari, gerent de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat.

Més informació: https://ajuntament.barcelona.cat/dones/ca/noticia/impulsem-la-igualtat-de-genere-als-museus-municipals-de-barcelona_1155329