Club dels Llunàtics i Llunàtiques

Els grans simis en els zoos d’avui

El 19 de novembre de 2020 va tenir lloc una nova tertúlia del Club dels Llunàtics i Llunàtiques.

Vam parlar dels grans simis en els zoos d’avui, de la recerca, educació i conservació al Zoo de Barcelona. La tertúlia va fer un repàs del món dels grans simis a l’àmbit dels zoos contemporanis.

Vam comptar amb Maria Teresa Abelló, primatòloga, conservadora de primats del Parc Zoològic de Barcelona. Presidenta de l’EAZA Great Ape TAG (Taxon Advisory Group de l’European Association Zoos & Aquariums). Vice coordinadora del Gorilla EEP (Eaza Ex situ Program). Ha estat coordinadora i membre en diversos càrrecs dins de l’European Association of Zoos and Aquariums, centrat el seu treball en diverses espècies de primats (com els mangabeis, drils, titís o l’orangutan de Borneo).

Com és habitual va moderar la tertúlia Jordi Serrallonga, arqueòleg, naturalista, explorador, escriptor i col·laborador del Museu de Ciències Naturals de Barcelona…, en definitiva, i amb les seves pròpies paraules “un primat domesticat per la cultura i un apassionat de la ciència”.

En aquesta ocasió la tertúlia es va fer de manera virtual per la plataforma Zoom.

Més informació de l’acte:
museuciencies.cat/activitats/2020-11-19_grans_simis_en_zoos/