Club dels Llunàtics i Llunàtiques

Pol·linitzadors en perill… Ens hi va la vida!

El 18 de febrer de 2021 va tenir lloc una nova tertúlia del Club dels Llunàtics i Llunàtiques.

Vam fer un retrat científic de la situació actual dels pol·linitzadors amb algunes pinzellades de la recerca que se’n fa.

Vam coptar amb Anselm Rodrigo, biòleg, Doctor en Biologia per la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), al 1998. Investigador del CREAF (Centre de Recerca Ecològica i d’Aplicacions Forestals) i professor agregat del Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia de la UAB. Actualment és coordinador de grau en Biologia Ambiental (UAB).
Ha centrat la investigació en l’estudi dels efectes del foc sobre la composició i l’estructura de comunitats de plantes i insectes amb l’objectiu de millorar la comprensió del paper dels trets vitals de plantes i insectes en la recuperació post-incendi de les comunitats mediterrànies a escala regional.

Com és habitual va moderar la tertúlia Jordi Serrallonga, arqueòleg, naturalista, explorador, escriptor i col·laborador del Museu de Ciències Naturals de Barcelona…, en definitiva, i amb les seves pròpies paraules “un primat domesticat per la cultura i un apassionat de la ciència”.

En aquesta ocasió la tertúlia es va fer de manera virtual per la plataforma Zoom.

Més informació de l’acte:
museuciencies.cat/activitats/2021-02-18_pol-linitzadors_en_perill/