Club dels Llunàtics i Llunàtiques

Comunicació primat

El 15 d’octubre de 2020 va tenir lloc una nova tertúlia del Club dels Llunàtics i Llunàtiques.

Vam parlar de les expressions facials dels primats, el significat de les seves expressions, la seva riquesa comunicativa, la diversitat dels seus sistemes socials, i com la indústria cinematogràfica n’ha distorsionat la realitat.

Vam comptar amb Anna Omedes, primatòloga i directora del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Doctora en comportament animal per la University College de Gal·les (1981). Directora del Museu de Ciències Naturals de Barcelona des de 1999 i co-comissària i coordinadora de l’exposició permanent Planeta Vida. Membre del Consell de l’ICOM NatHist i del Comitè Directiu del Grup Ecsite Nature. Autora i editora d’articles i llibres sobre museologia i bioacústica.

Va moderar la tertúlia en Jordi Galvany, primatòleg de camp a Rwanda i professor de la Universitat de Barcelona.

En aquesta ocasió la tertúlia es va fer de manera virtual per la plataforma Zoom i també hi van poder assistir alguns participants.