Activitats educatives

Connectem amb…Hi havia una vegada

Us presentem el vídeo del projecte de proximitat “Connectem amb… Hi havia una vegada” del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Prop de dos-cents alumnes de sis escoles veïnes del Districte de Sant Martí i de Sant Adrià de Besòs van rebre l’encàrrec d’investigar la ciència que hi ha amagada al seu barri. Amb l’acompanyament de l’equip educatiu del Museu i la col·laboració d’expertes en mediació lectora, els centres educatius participants han descobert la ciència amagada darrere els llibres populars de l’exposició temporal, han indagat en la ciència present en el seu entorn més proper i han vehiculat les seves reflexions i descobertes a través de la creació de diversos llibres d’autor que toquen temes com la construcció, els materials, el canvi del barri i de la gent, la flora o el transport. Aquestes creacions es poden veure en aquesta exposició.

Més informació: https://museuciencies.cat/exposicio_temporal/connectem-amb-hi-havia-una-vegada/