Converses Nat

Intersexualitats: història, tensions i aliances amb els discursos científics

Per què parlar d’intersexualitats en un museu de ciències naturals? De quina manera el pensament científic ha pensat tradicionalment les diversitats en el desenvolupament sexual? Quins cossos es representen i com s’expliquen? En aquest diàleg abordarem aquestes i altres qüestions per reflexionar sobre quins aprenentatges proposen els activismes intersex per repensar els discursos científics sobre el sexe i de quina manera subvertir-los.

Amb motiu del Dia de la Visibilitat Intersexual i en el marc de l’exposició Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida, es va debattre en una taula rodona al voltant de la intersexualitat, conduïda pel sociòleg i activista trans Miquel Missé. Amb la participació de Laura Vila, actriu i activista intersex i, Simón Perera, biotecnòleg i comissari de l’exposició Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida.

Més informació:
museuciencies.cat/activitats/2022-11-03_conversesnat/